lördag

Kom för ett tag sedan hem ifrån statoil, hoppade av bussen där o köpte med mig lite godis! Det är ju lördag ;) Idag vaknade jag iallafall hemma hos jenny efter en kväll/natt med mys o tjejsnack, jätteroligt =D då käkade vi frukost o sådär sen när jag kom hem fixade jag mig o drog in till stan. Träffade jennifer o vi gick runt o sen satt vi o åt i flera timmar, eller rättare sagt vi satt kvar där i flera timmar maten tog slut efter bara en liten stund. Sedan före sex någongång åkte jag till andreas. kollade på dum o dummare, måste vara världens bästa film =D diggar jim carreys frilla ;) sedan följde gosen mig till bussen, alltid lika tråkigt att åka ifrån honom o det blev extra tidigt ikväll pga. jag har match imorgon i hudik. samling 9 i bommen sen bar de vidare till hudik där vi spelar mot iggesund.

image363image364
kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0