ny design

jenny har gjort om min blogg, det var väl på tiden! jag är inte så insatt o duktig på sånt där alltså, tur jag har jenny ;) tack darling. nu har jag suttit vid datorn alldeles för många timmar, jag har en maaassa skolarbete att göra. imorgon ska jag o emma hålla föredrag på svenskan, sen har vi klädsim ;) o sista lektionen är det naturkunskap prov sen är det lov! ni kan ju gissa vad jag längtar mest till, äntligen lov igen! då ska jag träffa elin, vi ska vara på stan en sväng antar jag sen hem till henne o äta middag o ha det mysigt. sen ska jag till min älskling har jag bestämt, wei! =D han är världssnygg! nu ska jag vara en duktig flicka o lägga mig med böckerna i nyllet, ciao

image357


Kommentarer
Postat av: Hanna

DARLING! i MISS YOU! Håll tummarna för mig ikväll, 19.37 går de på tvn!! :D

2008-03-20 @ 11:21:20
URL: http://hwestrin.blogg.se/
Postat av: emily

och jag saknar dig hjärtat. klart jag håller tummarna, i know you can do it!!! :D

2008-03-20 @ 14:12:49
URL: http://eemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0