onsdag

är hos maja nu, hon håller på o gör sig klar. snart kommer lite folk hit så vi ska äta gomiddag med några flickor sen ska vi till gymnasiefesten faktiskt, ska få en gratisbiljett av majas snälla kompis thank god! =D träffade andreas pappa jens igår, åkte med han o hämtade andreas efter hans träning. vi åkte hem till honom, såg film o hade det mysigt :) somnade rätt sent. imorse vaknade jag utav att mobilen ringde, hade då fått massa sms av sötjenny så jag skyndade mig o duscha o göra mig klar sen åkte jag ifrån min älskling ner till stan o träffade jenny. vi satt o åt, pratade o hade det jätteroligt sedan åkte vi hem till mig. hon började som vanligt (som hon alltid gjorde när vi var med varann minst varje dag i sjuan-halva nian), städa mitt rum o min garderob, haha hon är så söt =D o nu är jag i stan igen hos majsan. hoppas på en trevlig kväll alltså, och det tror jag lätt den kommer bli ;) wei.

image351image352
här får ni ett par gamla goingar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0