påskafton

kom precis från stan, har varit o vinkat av andreas o hans vänner som ska till stockholm över natten! igår var jag först hos mormor o morfar på påskmiddag, haha det var riktigt roligt faktiskt. kollade på min mormors show som hon är med i, och det var fullt med pensionärer som dansade o hoppade runt, men värst var ändå en som skulle gå "catwalk" haha, jag o mamma försökte vara diskreta men det slutade med att vi grät av skratt! sedan var jag o mitt hjärta på bio, vi såg vantage point, den var bra! =D sedan åkte vi hem till honom, jag kände mig lite febrig så det var tur jag hade min gos som alltid tar hand om mig så gulligt =D imorse väckte han mig runt tio, o nu är jag hemma o ska åka iväg direkt igen :o ska till birsta city en sväng med flickorna i familjen. ikväll ska jag vara med carrou, vi ska hitta på något skoj! ;) uppdaterar senare kanske, om jag har tid! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0