solen skiner igen

what a beauuuuutiful day! började med att jag vaknade av att maja plockade fram frukost till oss o solen sken in genom fönstret, så vi satte oss o pratade o åt lite sen gjorde vi oss lite klara o stack ner till stan. var inte meningen att vi skulle shoppa eller kolla runt så mycket utan mest sitta någonstans o fika eller så, men blev en stor runda ändå ;) köpte hur mycket saker som helst, rätt onödiga grejer men skoj var det! =D vi gick även runt med min pärla hanna en stund som äntligen är hemma, ÄNTLIGEN! =D yes! igår var jag först på stan med jenny, helt underbart roligt vi kom på en massa saker som vi "förträngt" eftersom det helst är saker man vill glömma, haha. men hua vad roligt det var att prata om! t.ex. när jag sjöng på ikea i sjuan o stod o vickade med stjärten med mina fd "snygga" hängiga byxor mot publiken! xD kan nog inte bli så mycket värre haha! sen åkte vi hem hit en sväng o sen åkte jag in till maja med massa folk o senare på gymnasiefesten, träffade jättemycket folk man kände men själva stället var inte speciellt kul. ikväll ska jag först träna, sedan kommer andreas dit o vi åker hem till mig, blir väl bara att ta det lugnt o mysa =D men det är inte så bara, det är ju med världens finaste pojk.

image353
she's lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0