söndag

Dagens humör: Glaaaaaaaad!
Dagens frisyr: Förut utsläppt, nu uppsatt i en knut
Dagens klädsel: hm, mjukiskläder nu ska snart byta om till träning
Dagens händelse: sett innebandy i sporthallen
Dagens finaste: ingen är finare än andreas
Dagens köp: kycklingsallad på kubenpizzerian, mums =D
Dagens snällaste: min käre vän petter :D
Dagens sämsta: inget är sämst idag! jo, hanna har inte kommit hem än

igår kväll kom andreas o rasmus till mig runt tio, vi såg på någon film som går på bio nu, kommer inte ihåg vad den hette 8-) nåt konstigt. man förstod inte så mycket, men den dög väl. sedan åkte de hem runt halv två tiden, då la jag mig o sov nästan på direkten. imorse klev jag upp, fixade lite sen drog jag till stan o träffade petter och jens. vi tog bussen till sporthallen där andreas o rasmus var, plus ungefär 700 fler. kollade på innebandy, det har börjat blivit en vana nu 8-) men det är faktiskt roligt =D city förlorade men det var roligt ändå, emil gjorde ju mål och även victor ;) great! sedan drog jag in mot stan med petter o sen hem. nu ska jag snart iväg på träning! ska bli skönt att träna faktiskt :) på lovet ska jag ha riktigt roligt har jag bestämt, mest ska jag gosa med min pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0