söndag

har haft en myshelg med min älskling :) i fredags kom han hit, dåren sprang från haga hit för att han missade bussen (jag var såklart i skönsmon, annars hade det varit lite väl långt, men det hade nog ändå inte stoppat honom) =D han kom hit efter nio någongång. igår tog jag det bara lugnt på dagen, sedan runt halv fyra åkte jag till andreas. under kvällen såg vi på melodifestivalen, lagade mat med emelie också, o bara tog det lugnt =D sedan slog vi på en film o slocknade i rätt bra tid, tror jag! kom hem därifrån för nån timme sedan. har bakat lite med mami o ska snart beställa hem kinamat ;) yummie. o snart är det lov igen, hur skönt är inte det! it's going to be great ;)

image355
lycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0