torsdag natt

tisdag- efter min träning kom maja hit. vi såg skräckis o åt marängsviss o myste på!

onsdag- klev upp med majsan, vi gjorde oss klara o åkte in till stan. jag träffade sanna, vi satte oss på coffee house o tog en soft ice drink o pratade om allt som vi jämt gör, det var riktigt trevligt =D hon är så go, saknat henne. sedan träffade jag andreas, vi tog oss en "romantisk" middag på mcdonalds sen trallade vi vidare till ip o såg gif match med filtarna i högsta hugg, som tur var. giffarna vann så det blev ju ett riktigt lyckorus inombords, hade ingen ork att skrika för det var så kallt. andreas blev förvånad för det var första gången jag varit tyst i mer än 5 minuter, haha. resten av kvällen var jag andreas rasmus hos maja, vi såg tv o hade det trevligt sen gick vi på max o tog oss en milkshake =D när jag o maja skulle sova o funderade på om vi skulle dra till ikea för de delade ut 250 000 som tusen pers skulle dela på, vi räknade då ut på något konstigt sätt att man skulle få 2500 var, men efter många räkningar o velningar så kom vi på att det var 250 ynka kronor, vi kom fram till att det inte var värt det o somnade med tanken att vi slapp kliva upp före sju, skönt!

idag- klev upp, åkte till ikea runt tolv, träffade andreas o rasmus där efter ett tag. vi var smakråd åt andreas o fy vilka snygga kläder han kom därifrån med, i fortsättningen vet jag vems garderob jag ska kolla i om jag är sugen på snygga t-shirts, oh mama! hämtade min dator som lagats klart, det var väl på tiden. sedan har jag hunnit med att träna ikväll också, springning o fys stod det på listan, jobbigt var det men skönt nu efteråt.

nu- ska jag sova. för imorgon ska jag upp före 10, har tid i stan före 12 någongång hos frissan o då ska jag slinga o tona håret ljusare,  i hopp om att det i framtiden blir en fin blond färg =) trött på mitt bruna, o mitt hjärta (andreas som jag pratar om då såklart) vill se mig i blont, så blir det! sedan ska jag träffa carrou en sväng, andreas blir det också en sväng imorgon har jag bestämt! på lördag är det först match på västhagen, klockan tio 8-| sedan ska jag träffa hanna, blir utgång för oss två då! och det blir nog några till som joinar, skoj. något att se fram emot =D nu ska jag sova. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0