träningsmatch

imorse var jag hur seg som helst, höll verkligen inte på att komma upp ur sängen. la mig inte i speciellt bra tid inatt också var ju klockan åtta så det var ju inte så konstigt. klev upp en kvart innan vi skulle åka så jag slängde bara i mig lite frukost, drog på mig mjukiskläder och åkte. vi spelade hur bra som helst första och rätt mycket av andra halvlek, de hade inte en enda målchans, vi var på hela tiden. vi gjorde 1-0 i första halvlek sen gjorde jag 2-0 i andra halvlek, med vänstern för första (tror jag) gången ;) haha, är inte direkt så bra med den! men sedan blev det mycket sämre sista halvtimmen och de vann till slut med 2-4, skit också! men det är sånt man får ta, tur att det bara var en träningsmatch. nu har jag tagit mig ett varmt skönt bad o nu ligger jag bara o slappar i sängen, och det ska jag nog fortsätta med hela dagen förutom ikväll, då ska jag se på tv så då blir det soffan istället! ;) jag börjar verkligen fundera vad de gör med min dator, lämnade in den på lagning för över en månad sen :o segisar, till o med jag hade nog fixat det snabbare! imorgon börjar skolan igen, längtar inte direkt, gruvar mig snarare, MEN ett plus är att jag får umgås med hanna igen efter ett bra tag utan henne! så det blir great, tjohej!

image351

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0