with every heartbeat

nu var det några dagar sen jag skrev, har inte riktigt haft tid eller ork att skriva! i veckan har jag inte gjort så mycket förutom att vara på skolan, träna, hänga med hanna på stan har jag också gjort en hel del ;) roligt har vi haft det, men nu ska hon fara igen... sov hos andreas i onsdags, hade en riktigt mysig kväll :) sen i torsdags klev jag upp o träffade hanna, trodde jag skulle till tandläkaren men det var ju idag, så pallrade mig ner till skolan. sedan var det träning igår kväll, sprang först en bra bit sedan fys som vanligt på torsdagar. alltid lika tråkigt, riktigt less på att träna nu ^-^ så jag struntar i den ikväll, den skulle ändå vara lugn. andreas kommer hit och jag ska hålla om honom hårt o ska försöka få ur mig hur mycket jag tycker om honom, fast det kommer inte gå för det är obeskrivligt, det är verkligen det. förövrigt var jag hos tandläkaren idag, min stora skräck här i livet, jag skakade o hyperventilerade i stort sett men jag klarade mig iallafall ;) och vet ni, nu har jag ingen liten manick på tanden längre (guldhjärtat), jag bad de ta bort det, och det var på tiden. inte hade jag några hål heller, YEY!

image353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0