you know that i'm no good

kom precis ur duschen, ska göra mig klar nu sen åka på påskmiddag igen fast denna gång i skb hos min kära farmor =D igår var jag o carrou först hemma hos henne ett tag, sen fick vi skjuts av några till svartvik. var hos jansson under kvällen med massa folk, det var skoj! =D sedan sa vi hej då till de o åkte hem till carrou o la oss o kikade på film o åt massa gotta ;) jag blir tokig på allt det där påskgodiset som finns överallt på mitt rum, har tusen olika påskägg som bara väntar på att få ätas upp, och nu när jag inte tränat eller något på lite mindre än en vecka så känns det inte speciellt bra. måste komma igång igen, men det är inte så lockande när man är förkyld o det är farlig också- så jag avvaktar ett tag till! 8-)
 
min pärla hanna är borta på em och simmar, hon är så duktig! längtar tills hon kommer hem, då ska jag ta mig många kvällar med henne har jag bestämt! =D wei! nu sitter jag o rådiggar amy whinehouse, hon är grym!

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0