äntligen hemma

äntligen hemma, efter 3 dagar i skogen. helt sjukt vad man tycker det är "lyxigt" att gå på toa och bara att få sitta på något mjukt, man kanske skulle bege sig ut i skogen oftare.. ne! det har inte varit tråkigt, absolut inte. hela tiden då vi inte gjort "aktiviteter" som att hålla på med knopar, vindskydd och sånt, bortsett från det så har det varit roligt. började med att vi i onsdags cyklade från stan, när vi cyklat i nån timme och var framme i klampenborg (essvik typ) så tänkte vi att "skönt, nu är det inte långt kvar" sedan säger våran gympalärare att vi ska cykla RUNT hela grejen så det var ungefär 2 mil kvar ^_^ då blev man lite less, men när man sedan kom fram var det desto skönare. på kvällen byggde vi upp tält, gjorde brasa och massa såna grejer. tyvärr var inte våran sittplats o brasan lika bra som pontus nenne robin o björns så vi spenderade den mesta av vår tid där, i gruppen jag o hanna egentligen skulle varit i.. haha! nenne berättade världens äckligaste saker så alla vi höll verkligen på att skita på oss, det var så grymt läskiga saker o med tanke på att det var kolsvart ute och alla skulle skrämmas o hålla på när de såg att man blev rädd, hualigen! emil blev snäppet räddare än oss alla iaf, haha! =D
 
igår klev vi upp, drog efter frukost och sånt iväg till ljungan och fiskade, jag provade på några gånger men satt mest bara i solen och hade det skönt. senare gjorde vi massa tråkiga grejer, vindskyddet ville verkligen inte funka för oss och det gjorde oss enormt frustrerade eftersom vi inte hade någon mat i magen heller, så jag o laila stekte hamburgare som vi sedan åt, yummie! på kvällen satt vi vid brasan med grabbarna igen, vi körde nån lek som var skitrolig, satt o höll på med den i flera timmar o skrattade =D riktigt roligt! sedan la vi oss rätt sent. imorse klev vi upp, städade ihop o jag cyklade hem, det är ju trots allt bara 2 km dit, så det var skönt för mig! nu ska jag hoppa in i duschen, otroligt skönt det ska bli. ni ska se mina fingrar, totalt svarta och det har de varit sen vi kom dit x) mitt ansikte är också svart ser jag nu, sotigt o vackert ^_^ så det här blir nog min skönaste dusch någonsin, he he! bilder från kvällarna lägger jag in sen, och på http://eemilyj.bilddagboken.se. PUSS från en skogsmulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0