at school

sitter på skolan nu, började dagen med att ha muntligt nationella i engelska med manne, vi fick ett SVAGT vg, jag är inte nöjd alls eftersom engelska är mitt enda starka ämne ^_^ aja, orkar icke bry mig. snart har vi samhälle, sen långt hål o då ska jag ner och träffa andreas tror jag om han kommer lös, då ska vi på coffee house o ta en mysfika :) sedan har vi natur och friluftsliv, då ska vi väl förbereda lite inför morgondagen o få information sedan efter skolan ska vi flickor och handla mat o gosaker tills imorgon. får hoppas på att det blir ett par roliga dagar, annars kommer jag smita hem mitt i natten, det är ju trots allt nära till mig därifrån.. hö hö! ikväll skippar jag träningen, har för mycket att göra så hinner knappt med mig själv, men efter den här veckan blir det lugnt med allt, tror jag =D skönt! snart är det sommarlov, snart drar jag med min bästa vän (och mor) till cypern, jag längtar!

återkommer ikväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0