dagens

Dagens humör: helt fantastiskt ;)
Dagens frisyr: det hänger bara om man säger så
Dagens klädsel: mina höga jeans, blommigt linne

Dagens vill ha: Pengar så jag kan shoppa som en galning
Dagens längtan: Mera värme! Cypern
Dagens beroende: Andreas
Dagens tråkigaste: Att jag har ont i magen, smääärta
Dagens personer: Min söta mormor får den
Dagens irritation: En kille som satt på kinarestaurangen och hade på högtalare på telefonen o skrek, man blev tokig på karln
Dagens händelse: Vaknade hos min man, stan och kina, ikväll blir det gosanna!
Dagens vän: Hanna!!!!
Dagens onyttiga: Jag äter godis nu, och det lär bli mer ikväll ska ni se
Dagens babe: Jag dregglar när jag ser andreas :| han är min babeeee

image454
spanien 2006


Kommentarer
Postat av: emily

Me vilken härlig blogg, och jäkligt fint namn ;)

2008-05-26 @ 11:37:14
URL: http://emslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0