embarrassed

har inte skrivit på några dagar, det är för att jag varit upptagen! sammafattar de tre senaste dagarna lite kort nu då =D i söndags efter att jag o andreas vaknat upp, åkte vi till min låtsaskusin o åt tårta eftersom de båda små sötnosarna fyllt år. anton visade oss "filuringen" som han sa, fyrhjulingen alltså. sedan åkte andreas hem o jag bara tog det lugnt, sedan så jag stack ut o sprang, ibland är man duktig. i måndags var det skola-träning-hem-sova. samma sak igår, fast vi hade även spelarmöte efter träningen.. tog en lunch/middag med maria på stan o fick mig ett riktigt prat med henne, alltid lika skoj!

idag hade vi först italienska, prov. det gick väl ganska bra tror jag iallafall, i stort sett lika bra som maria iallafall om jag säger så 8-) får hoppas hon (och jag) hade rätt =D sedan engelska en stund, idrott där vi sprang coopertest (sprang var väl att ta i, vi gick i stort sett hela vägen) eftersom vi fick ta tid själva så fick vi en tid på runt 16, det är jag o emma nöjda med! =D sedan spelade jag emma o therese fotboll mot silfver manne och nenne. jag blev nöjdast i sverige efter att ha både tunnlat och kapat silfver så han stupade ner mot marken o låg där ett bra tag, han grymtade till flera gånger efter det att han skulle sluta i fotboll.. haha! sedan kom andreas o han var med på våran natur, tur var väl det eftersom att han går natur o tyckte därför våra uppgifter var enkla :o så jag o therese fick en hjälpande hand där. sedan var jag o andreas o fikade på coffee house, han fick gå ensam på stan stackarn medan jag tog mig ett tjejsnack med majsan på subway över en macka ;) sedan träffade jag han igen o vi åkte hem hit, han åkte hem för ett tag sen pga. vissa konsekvenser... PINSAMT! inge mer om de nu ;) jag ska gosa ner mig snart tänkte jag o slå på tvn, sedan ska jag sova tidigt ikväll tänkte jag.

image447image449image450

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0