exorcisten

igår var vi först i sidjsön med skolan, undersökte massa saker, åkte båt o grejer det var väl inte sådär jätteroligt direkt. sedan åkte jag hem till mig, duschade, slingade håret blondare och det var hur bökigt som helst att dra allt (nästan allt då) hår genom den där hättan, vad ont man fick i hårbotten alltså.. sedan åkte jag in mot stan, var i en lägenhet i stan med andreas o hans klasskompisar, sen efter 23 åkte vi hem till honom, sov där =) idag när vi vaknat, duschat o så, kom pappa o hämtade oss också åkte vi till njurunda. har varit ute i essvik hos en i hans klass, o där var de som var där igår o några fler =) det blev allt från busringning till fotbollsmatch, var faktiskt roligt. sedan åkte vi till statoil o köpte godis, och ben&jerrys som vi snart ska trycka i oss =D mums! nu sitter andreas här o spelar gitarr för pappa som är dö imponerad ;) fast vem blir inte det. de sjunger o trallar, o nu ska vi lägga oss o se på exorcisten snart, vi lär ju somna efter några minuter som vi alltid gör, vi kan helt enkelt inte se på film..

nyss skrev ewe till mig "hurru ja sov hos amanda i natt å då snacka vi om dej att vi tkr de är skit roligt å va med dej, sen så sa amanda.. vi borde säga de mer till henne asså så att hon får veta de :D å vi tkr faktiskt de .. inge smör nu ;) bara sanning! haha de låter smörigt men vi snackade faktiskt omd e att du alltid är påhittig" det fick mig att le så brett som aldrig förr, fy vad man saknar de gamla tiderna med de två, helt sjukt. kärlek till mina flickor

nu ska jag pussa på min babe. nyss viskade han i mitt öra att han älskade mig, så det blev dubbel glädje här på några sekunder. I'M HAPPY

image445

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0