fräknar?

sådär jättenöjd kan jag ju inte säga att jag är, men 0-0 är ändå en bra siffra mot djurgården. vi hade övertaget ganska mycket vilket kändes jättebra, love gif! efter matchen träffade jag andreas på stan. pappa bjöd oss på kina, jag tog för "ovanlighetens" skull friterad kyckling (jag har aldrig tagit något annat, och då beställer jag o mamma hem kinamat minst en gång i veckan för vi älskar det så mycket!) jag är helt enkelt en mes som inte vågar prova något nytt. sedan tog jag mig en springtur från bussen för att känna hur det står till med min kropp, de kändes bra. bra i hostan är det iallafall efter att jag tagit medicin med morfin i, som tur är känner jag inget sug att jag måste ha mer så det kan inte vara så mycket i den! nu ska jag snart packa, ladda inför morgondagen (mest gruva mig, det är en jobbig dag). imorgon är det första träningen på gräs också, känner väl inte sånt där jättesug för att börja träna igen men det är skönt att hålla igång. ne det här har jag inte tid med nu längre, ciao!

ps, efter att ha varit i solen idag såg jag i fasa att jag fått flertal fräknar på min näsa. det tycker jag icke om! nu är jag rädd för att vara i solen, jag vill inte ha dom där. går det inte att undvika fräknarna på något sätt?! :O typ någon kräm, operation, eller nååågot? nej så desperat är jag inte men jag tycker inte om de på mig iallafall. nog om det

image435
mikael lustig är min stjäääärna

Kommentarer
Postat av: rooocky

fint med fräknar ju!?

2008-05-04 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0