helgen

sitter hos min älskling nu. har sovit här hela helgen o det har varit jättemys:) i fredags var vi här o tog det lugnt, andreas lärde mig o emelie spela gitarr, lärde mig några låtar så snart är jag proffs =D sedan la vi oss i skaplig tid. igår vaknade vi före elva någongång, eller ANDREAS väckte mig då som vanligt eftersom han jämt vaknar för tidigt! =D sedan åkte vi in i det vackra vädret o såg ifk:s match, satt där i korta byxor o tubtop o solen bara steeekte! sedan gick vi på stan en sväng, köpte glass o sedan träffade vi på hanna o drog till nästa match o det var fortfarande lika härligt väder. sedan åkte jag o andreas hem till mig, mamma skulle på grillfest så vi var ensamma ett bra tag innan vi åkte till andreas igen. vi tog det bara lugnt, slutade med att jag slocknade i soffan när klockan bara var runt elva, sen gick vi ner o la oss. nu har andreas åkt på match, eller samling o matchen börjar ett.. alltid lika mysigt att vakna av att han pussar på mig:) gos. nu kommer snart hanna också åker vi med jens (andreas papi) till matchen. hoppas det är lika skönt väder idag, men det ser icke ut som de =/ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0