high up above or down below

min sista april blev mycket bra :) började med att jag var en sväng på stan, sedan åkte jag upp till elin. var där o grillade med massa folk o hade det trevligt. sedan kom andreas o hans kusin o hämtade mig, vi åkte runt en sväng sen hem till andreas. lite senare fick jag skjuts till haga, träffade hanna o lite fler folk o vi gick först till en fest men vidare därifrån till norra en sväng. hade ju absolut inte tänkt att dra dit, men blev så ändå. träffade massa roligt folk som skulle dit, så vi hängde på och efter nån timme där kom de o hämtade mig igen o jag o andreas åkte hem o sov hos honom :) vaknade upp igår, hade jätteont lite överallt så andreas masserade mig och var min slav hela morgonen så det blev bra till sist. åkte till birsta en sväng o åt glass, sedan träffade vi på en i mitt lags mamma så vi åkte o såg min match ;) vi vann med 1-0. sedan var jag o andreas bara hemma här under kvällen, åt massa gotta, såg film o hade det mysigt. jag kom precis hem ifrån han.
 
idag efter att vi hade vaknat o så åkte vi in o jag träffade maja. vi gick runt på stan o träffade på mamma o köpte biljetter till 20:e, buss till sthlm på natten då o sen går flyget till cypern på morgonen =D sen åkte jag o maja vidare till ikea efter en bra stund på coffee house med både det ena och det andra. sedan har jag ätit jättegott hos andreas, grillat och det är ju aldrig fel kan jag lova =D nu ligger jag i min ensamhet o ska bara slappa ikväll, hade gärna gjort det med andreas för jag saknar honom redan.. men det är väl sånt man får leva med. det var mina dagar de =D idag är det regnit o grått ute, jag vill ha sol!

image426


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0