hold on

idag har det varit en slapp dag. riktigt skönt! klev upp före sju någongång, hoppade in i duschen, gjorde mig lite klar o åkte till skolan. hade nationella prov i matte, b-delen. gick väl sådär, var väldigt svårt men min lärare sa att jag låg på ett vg redan innan det här provet, så får hoppas hon inte ändrar sig. jag o hanna gick o fikade på coffee house en sväng, sedan åkte jag hem till mamma, tog moppen därifrån till njurunda där jag är just nu ^_^ alltid lika långt bort från allt annat som vanligt, men mysigt är det här ändå! jag har egentligen bollsport senare, men jag struntar nog i den ändå, riskerar att få en riktig varning i betygen men jag orkade inte vara på skolan i 4-5 timmar? och det är inte direkt så att jag orkar åka in dit nu igen. Jag tänkte på en sak imorse, tänkt på det rätt länge, jag o min lillasyster gör precis likadant. Vi springer vart än vi ska. Hon har kanske samma dåliga tålamod som mig vad det gäller att gå ensam, hon är så söt när man hör henne springa i hallen för hon ska på toa eller något, så överdriven är inte jag iaf men om jag t.ex. ska till bussen kör jag det snabba sättet istället =D lika bäst! såg de imorse också när vi släppte av henne på skolan (hon går i ettan) då kutade hon från bilen in till skolan. jaja, snacka om onödigt vetande ;)

Ikväll är det träning. Sedan sover jag hos min andreas! Ibland känns det roligt med fotboll, men oftast inte! Nu för tiden känns det som allt vänts upp o ner med laget, det känns ju lite tråkigt.. Men det är bara att hänga i antar jag. Längtar tills det blir grönt o fint på planen iaf :)

image439
old times, miss it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0