inför friluftsliv

Nu är jag hemma och har varit det ett bra tag. Efter skolan drog jag emma och therese på willys och handlade till morgondagen, haha vi var riktigt priskräsna 8-) fula vi var, men det blev lyckat till sist som tur är =D mycket mat, kakor, chips och gotta! sedan blev det såklart en stor godispåse åt mig själv som jag redan naffsat lite i, man kan ju inte riktigt låta bli. på termometern på min dator står det att det är 16 grader ute, på smhi står det att det ska vara 9, på termometern i köket står det 13? så jag vet inte riktigt vilken jag ska lita på, men det är skönt ute än faktiskt! =D imorgon står det att det ska bli varmt igen, och det hoppas jag på! Kommer bli dödsvarmt under cyklingen dock, men hellre det än kyla! jag ska inte klaga :) imorgon bär det iväg iallafall, jag har mobilen med mig och tänk på stackars mig som ligger i en skog i ett tält i två nätter, send me a sms please! fast jag ser faktiskt fram emot det mer nu, kommer bli mycket bus o roligheter säkert =D Nu ska jag packa det sista, och som vanligt packar jag som jag ska vara ute i en månad, ändå kommer jag glömma mycket..

image462

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0