inkräktare på fotbollplan

kom precis hem från träningen. helt plötsligt skriker amanda "EN ORM!!!" alla kollar åt sidan o på mitten av plan ligger en HUGGORM och slingrar sig. big deal tänker säkert ni, men det var hur läskigt som helst o jag kan lätt säga att ormar är min värsta fobi. hela träningen blev då förstörd för man kunde verkligen inte koncentrera sig på att spela, haha. men var såklart skönt o röra på sig lite =D idag var det en stressig dag, iallafall efter sista lektionen. började med att vakna upp hos andreas, klev upp med mina röda pollen ögonen o försökte mig på en sminkning som inte ville vara där egentligen. träffade hanna o tog bussen till skolan. hade engelska, samhälle sen hål hur länge som helst, då gick "fikaklubben" på charm sen var vi o nördade på en spelaffär med grabbarna i klassen 8-| sedan hade vi natur o friluftsliv, tränade inför om 3 veckor då vi ska CYKLA (!!) till berga från stan, tälta där i två nätter o riktigt leva som uteliggare? hualigen, men lite roligt ska det väl bli =D vi flickor var så bra på att sätta upp tält o laga mat så vi fick hjälpa alla andra, plus i kanten i betygen får man hoppas hö hö! sedan var det bollsport o vi som var där fick som vanligt en utskällning för vi har så dålig närvaro, men det är väl inte vårat fel att vi är sjuk ofta 8-) jag mia o emma gick en halvtimme tidigare för att hinna till träningen, sen var det bara hem o stressa sig iväg.

nu har jag precis duschat, o ätit en utsökt middag som min mamma gjort i väntan på mig. imorgon är det nationella i matte, jag är nervös o tror det går åt pipsvängen, bäst o tänka så, så blir man glad ifall de i bästa fall går LITE bra ^-^ ska väl läsa igenom det lite ikväll.. på torsdag åker jag till gävle, det ska bli roligt hoppas jag =D beror ju på hur det går för giffarna. MEN jag tror såklart fullhjärtat på de o tror att de vinner! bye

image437
emma in action


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0