lördag natt

för nån timme sen kom jag hem ifrån andra sidan stan, haga/bosvedjan you name it. var lite överallt! efter en riktigt mysig stanrunda med sanna, med både fika på coffee house och en kycklingsallad plus ett linne rikare, åkte jag hem till min andreas o satt ute ett tag med han o hans syster med kompisar i den skinande solen :) det var riktigt härligt. sedan tog vi en promenad till haga där vi var hemma hos rasmus med han o per. var väl där någon timme sedan tog jag bussen hem runt tio, andreas ska åka på bortamatch tidigt imorgon o jag ska o kratta på gumse med laget så det blev en tidig kväll för oss båda tyvärr. nu sitter jag o hör på mina kära vänner joel o sazze när de spelar in röstklipp till mig, de sjunger låtar o de går ungefär "ingen emily utan smiiiile" jag börjar undra om de två tagit någonting allvarligt ikväll, men go är de alltid =D nu ska jag sussa, mina planer för imorgon är krattning+grillning, gif match (mot djurgården.. nervöst), andreas. visst låter det perfekt? ja de sista sakerna iaf. jag älskar andreas:)

image433
jag dör i hans ögon

Kommentarer
Postat av: sazze

hahahaha :D

2008-05-04 @ 00:36:16
Postat av: emily

så vackert ;) haha =D

2008-05-04 @ 00:40:09
URL: http://eemily.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0