misslyckat

i onsdags var jag med min kärlek hela dagen, vi var först på stan- satt på coffee house o åt lite, sen åkte vi hem till mig o när mamma kom hem så åt vi middag o efterätt o hade det jättemysigt. sedan åkte han hem :( igår var jag på två lektioner på skolan, sedan åkte jag hem o lastade av lite packning o hämtade ny. träffade linnea i stan så vi tog oss en lunch på mcdonalds sedan hoppade vi på tåget till gävle. har väl inte så mycket att säga om gårdagens match förutom SÄMST! giffarna förlorade, ovanligt va? hade ju inte räknat med nå annat kanske men det var tråkigt iaf. tur att jag o linnea hade hyffsat roligt på tågresorna med allt folk iaf, haha vissa var helt sjuka =D men skoj var det. kom hem inatt runt ett tiden, la mig och sov direkt. nu har jag precis klivit upp, eller ne jag har inte klivit upp än utan jag ligger här latmask som jag är, vi är lediga idag eller vi ska jobba hemma.. men snart ska jag hoppa in i duschen sen åka in till stan o ha utvecklingssamtal. sen ikväll ska jag vara med andreas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0