my heart has started thumpin' since I met you

.. andreas (`v´)

igår var en lugn dag, var på skolan inte alltför länge, sedan var jag på stan en sväng med andreas, sedan var jag duktig o skrev lite på min naturuppsats, åt gosaker gjorde jag också så det räckte o blev över. idag var äntligen hanna tillbaks på skolan, tack o lov. men på söndag åker hon igen, så jag hinner bli ledsen lika fort igen ^_^ men fick oss iaf några timmar med fika, pluggande o prat med henne. vi försökte lyckas med att göra en 12 timmars uppsats till en 40minuters, men det gick inte så bra vi hann inte så långt! efter skolan träffade jag didrik, vi satt på en gräsmatta och bara pratade om gamla minnen, nya saker som hänt o så :) funny! sedan sprang jag upp till charm där andreas o hans kompisar satt (de satt förövrigt o tjuvkikade på mig), var där ett tag sen nu har jag nyss ätit en urgod middag, grillat! =D jag köpte rosa söta rosor till min mamma i förskott till morsdag, annars skulle jag gjort av med de få pengarna jag har nu o då hade jag fått dåligt samvete. så lika bra :) snäll jag känner mig! wiho. men det är hon värd, hade lite dåligt samvete också.. höhö! snart ska jag till min snygging andreas, sen ska vi vidare någonstans. vet ni vart? ne inte jag heller. vi får se=)

jag vill shoppa! blir galen, snart kommer studiebidraget som tur är. men jag ska lägga undan jättemycket av det till cypern, lär inte bli så mycket shopping där eftersom det typ är dyrare än sverige på det mesta, men andra roliga saker lär de ju behövas pengar till! nu ska jag byta om, och slå lite på min mage.. den gör ont :(

image453

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0