remember me this way

träningen igår var jobbig, vi sprang, sprang och sprang! andreas o hans pappa kom o hämtade mig vid gumse, sedan åkte vi hem till honom, vi tog ett bad för att lugna ner mina överansträngda ben =D myspys! sedan åt vi lite varma mackor, sen somnade vi rätt tidigt, det märktes eftersom vi vaknade mitt i natten o var pigga 8-) han klev upp rätt tidigt imorse, jag låg kvar till 11, sedan klev jag upp, drog på mig mjukiskläder o pallrade mig iväg till stan, träffade hanna o de andra i klassen o åkte till sidsjön o paddlade kanot ^_^ var väl ganska meningslöst, men så tokigt var de inte, lite fika i båten hade suttit fint!

efter skolan drog jag ner till stan, kände mig så fin bland allt finklätt folk med min mjukisoutfit, men sånt é liveeet! träffade sanna, vi fikade lite, gick runt o kikade o hade det trevligt som vi alltid har såklart =) sedan kom andreas in, vi åkte hem till mig. har bara tagit de lugnt o haft det mysigt (UNDANTAG när wilma kommer in) men en gullig fråga av henne idag var när hon sa lite generat "men.. jag undrar en sak, frågar man chans i er ålder också?" vi förklarade duktigt att ne så var det inte ;) undra hur det ska gå med hennes fyra killar hon nu tydligen är "kär" i. jag har min enda jag iaf, o inte en chans det finns någon bättre än honom. han åkte precis hem, jag ska väl kanske börja skriva lite på nån uppsats, har flera stycken att göra. måste anstränga mig i skolan nu sista, nyss fått reda på att jag har IG-varning i bollspel? mia hade också det, så jag har nyss skrivit ett långt mail till lärarn lite smått förbannat, hoppas det gör någon nytta o att han inte fortsätter tycker att man ska slita arslet av sig o få hjärtfel då man är förkyld :) aja. CIAO!

image440


Kommentarer
Postat av: elina

fytusan vilka vackra ögon

2008-05-14 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0