shiny monday

idag var det svårt att komma upp ur sängen kan jag lova. var verkligen gruvsamt, och visste att dagen började med ett jobbigt idrottspass. men det blev inte så jobbigt som väntat som tur var. sedan var det matte o natur, det blev slappning som vanligt på de eftersom jag o hanna lagt ner verksamheten totalt.. dumma oss! men ikväll o imorgon ska det pluggas lite matte inför nationella. sedan satt vi på torget, drack ramlösa jordgubb o lime som är en ny favorit hos mig, den smakar precis som twister and that's why i love it! =D vi åt också ben&jerrys o fick lite färg på vitskinnet.

nu har jag kommit hem från träningen för typ en timme sedan. vi körde rätt mycket löpning, iallafall på slutet. det var skönt, iallafall nu efteråt :) snart ska jag åka till min älskling andreas, och sova där!

image436

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0