stressig vecka

Jag får panik, jag vet knappt hur jag ska hinna med mig själv den här veckan.
Idag- Ledig, men ska "byta boende" så jag ska vara hos pappa i en vecka, dvs måste jag packa, och göra massa andra saker. sedan har jag träning ikväll, och jag är helt slut i kroppen sen matchen igår, blä på det.
Tisdag- Skola, stress för att hinna till träningen (om jag ens går på den imorgon), sedan ska jag nog träffa flickorna i klassen och köpa mat tills på onsdag, tror jag?
Onsdag (till fredag)- Friluftslivet börjar, längtar verkligen inte. Cykla från stan till bergafjärden, tälta där två nätter.

Sedan har jag två uppsatser att göra, mycket annat att göra också. Hur ska jag hinna? Jag har ju iallafall helgen ledig som tur är.. Men jag är väldigt stressad och ser absolut inte fram emot friluftslivet, cykla flera mil (jag som inte ens rört en cykel på flera år), göra massa utomhusaktiviteter, vi får inte ens gå på någon toa eller duscha.. Nej, inget för mig det där, men man blir väl tvungen. Jag tycker verkligen inte om att vara ute i "naturen", vi ska kanske till o med fiska ^_^ åh.

image456

Kommentarer
Postat av: emily

Det är verkligen det värsta som finns när man är stressad. Själv fick jag veta att jag fick IG på en tenta och måste göra om denna nästa vecka :S stress stress stress!!

2008-05-26 @ 13:38:13
URL: http://emslo.blogg.se
Postat av: Maria

Tack så mycket :). En chihuahua kostar mellan 10000-25000 kr beroende på var man köper den.

2008-05-26 @ 14:00:26
URL: http://chihuahuaworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0