bad luck

En LESS människa är jag just nu. Gruvade mig hela kvällen igår inför den här morgonen för HATAR bild, sen när jag o mia stått där ett bra tag förstår vi att vi inte har nån. Kul att man blir informerad ^_^ Plus att jag varit på 2 bildlektioner på hela terminen så det är verkligen dags för mig att gå om jag vill ha ett betyg överhuvudtaget. så nu sitter vi iaf i datasalen. Jag väntar på att Hanna ska sluta så ska vi gå ner på staden, kanske dra en fika o lite tjejsnack.. Vi har ingen engelska heller så jag hade kunnat sovit till runt 12 (!) störande? JA! Idag blir det förhoppningsvis tröst-shopping med mor på stan. Växla tillbaks pengar ska jag också göra, gjorde inte av med allt på Kreta. Eller skulle spara till en parfym o köpa på taxfree men SÅKLART har jag samma otur som vanligt också finns den inte..

Igår mailade jag med Veras mamma :') Sötnosen vi var med på Kreta. Jag o andreas skickade några bilder på oss som Vera ville ha.. Och hon hade tydligen blivit jätteglad lillplutten. Nu ska vi få bilder tillbaks till veckan på den lilla skönheten. De läggs såklart in här så ni får se världens vackraste lilla unge. JA jag älskar barn men Vera är snäppet sötare än alla ungar. Promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0