ensam mamma söker

Idag har jag o min man sett på en film, transsiberian (ursäkta stavningen) hette den. Riktigt bra var den! Sen blev det en fika på coffee house för ovanlighetens skull 8-) jag har börjat prova olika kaffe-drinkar varje gång, nu blev det en som hette "crazy dream" med tusen kilo grädde, chokladsås o andra onyttigheter! Nu sitter andreas o pluggar, det borde jag också göra för jag ska ha ett tal på tisdag om sjöstjärnor, men nu ska jag o andreas mamma se på "ensam mamma söker" love it =D Jag har haft en kanonhelg, fast jag inte gjort speciellt mycket. Bara tagit de lugnt men känns ändå som det varit en bättre helg än vanligt, vet inte varför. Älskar min andreas, det är ju så underbart o vara tokkär i sin bästis liksom :')

Nu är min Hanna snart hemma, jippie! Äntligen får jag umgås med min pärla hela veckorna igen =D fast skitungen åker väl snart igen :( nu kallar tvn. Hööörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0