flätade burken

Äckligt sjuk människa är jag idag :( Vaknade imorse med världens halsont o nästäppa! Kikade på mobilen o då hade andreas skrivit ett sms att han var jättehängig han med, kanske inte så konstigt att vi smittat varandra men ändå. Sprang ju 1,5 mil igår men kände mig inte dålig då. Ikväll har jag o andreas bara sovit, legat o sett på tv o ätit lite pizza. Så slöa har vi varit, men det är skönt ibland de också. Känns som jag har influensan eller nåt liknande, vill inteee!

Det värsta är att jag har viktiga lektioner o gå på imorgon på skolan så kan inte skippa =| bild på morgonen som jag verkligen måste gå på för att få nåt betyg överhuvudtaget, sen har vi matte senare o vi har prov på fredag så det kan ju också vara viktigt. FAN. Får se hur jag gör, kanske helt enkelt inte går o ta sig upp imorgon! we'll see. Jag slutar iaf 1 imorgon så då blir de isf snabbt till andreas o sova tills han kommer hem halvt död o slut efter sin skoldag..


Ikväll lekte vi nån lek, att man skulle gissa vad man kollade på ^_^ så rastlös var vi.
Då kollade jag på en fin korg jag har i min hylla =D då säger andreas "kollar du på den flätade burken?"
Det tyckte jag var lite roligt =D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0