fobi

Idag hade jag utvecklingssamtal, jag kan varken säga att det gick bra eller dåligt eftersom det inte riktigt kändes som att mötet gav någonting. Jag hade iallafall inga anmärkningar o engelska lärarn är snart skickad åt pipsvängen, yey nu slipper vi väl henne efter jul iaf! =D Före utv.samtalet gick jag o mami runt på stan en sväng, jag köpte en stickad söt sak inne på indiska, rea var det på den också då var jag bara tvungen att shoppa lite, var längesen kan jag lova.

När jag kom hem blev jag nästan gråtfärdig. Jag såg en lapp på min säng, det får bara inte vara sant. JAG HAR FÅTT TANDLÄKARTID, IGEN!!! Jag var där för mindre än ett halvår sedan, förut behövde jag bara gå var fjärde år så varför helt plötsligt en gång i månaden typ nu? Ne men nästan iallafall. Jag som sa till andreas här om dagen att jag hade ont i tänderna o skulle behöva ett tandläkarbesök ^_^ Vaaarför sa jag det. Men tror det är för att jag bytt från folktandvården i stan till den i kvissle, eftersom jag var tvungen o skriva mig hos pappa min i njurunda för att få ett skolbusskort. Massa strul det där, nu har jag iallafall nåt o gruva mig för de kommande 14 dagarna. Jag hatar att gå till tandläkaren!


Skulle göra vad som helst för att vara där
med honom just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0