i'm so paid

Idag var det en TRÅKIG dag (förutom att Hanna var tillbaks såklart), båda vi två var mest dryga o förbannade hela dagen. Kanske inte så konstigt men =))) Tur jag hade någon att dela min ilska med, och att hon blev minst lika irriterad som mig =D haha. Efter skolan drog jag hem o åt, sen hämtade jimpan (coach) upp mig o vi åkte mot bredsand där träningen skulle vara. Och om jag säger såhär, vi sprang inte en kort sträcka :| från bredsand till södra berget, sen en lååång runda runt där o sen tillbaks osv. Det måste ju minst varit en mil. Och det är liksom andra gången vi (jag) tränar på flera månader, jag hade sämst kondition fortfarande men hängde på ett tag ändå sen blev de sjöjoggning sista kilometrarna!

Varför sitter jag här för? Jag har massor av saker att göra, strecha (ett måste, jag kommer vara tokstel imorgon), sedan måste jag göra klart mitt tal. Imorgon har jag inga planer alls o det är så sköööönt ska jag säga er. Lär ju bli o mysa med Andreas om inte han som vanligt ska gå på körskolan sen direkt till träningen sen kommer han hem efter 23 o ska sova direkt? Tråkis är vad han är, tur att jag är sån förstående flickvän ^_^ eller nåt. Nja men det lär bli som vanligt att jag sover hos karln. Jag hatar att sova ensam, seriöst. Hatar det!!! Nog om mig, love to you guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0