kolla dig i spegeln

Träningen gick bra, skönt o spela fotboll igen o inte bara springa på en kuslig snöig väg. Vi körde match o lite övningar =) Blev konstigt nog bra i min nacke under träningen o har inte speciellt ont nu heller, det kanske är träning jag behöver! Imorse stod det i mitt horoskop "kolla dig i spegeln, det är något du måste åtgärda" eller något sånt där. Det var ögonbrynen de menade! Haha, så jag drog nyss en tvåminuters noppning.

Nu ligger jag i sängen o äter gosaker. Det är godare när man tränat, då unnar man sig! =D Imorgon är det styrka på gym direkt på morgonen, ett par lektioner till sen slutar jag för dagen. Senare står patronfest på listan, mat o spelare kommer att vara där =D Jag o andreas ska dit ett tag sen ska han med sitt nytagna körkort köra oss o min far som förmodligen har lite alkohol i kroppen o därför inte kan köra hem. Sötnosen är lite orolig för att han inte ska kunna köra våran bil, men kan jag det så kan förhoppningsvis han det också. Resten av kvällen ska vi väl bara se film o mysa. Det ser jag fram emot efter en jobbig vecka med plugg, lite bråk o sånt onödigt... Jag hatar att bråka :( Speciellt med det dyrbaraste jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0