köpa skor?!?

Förresten så har jag hittat ett par skönheter på din sko! En rätt tjock klack (bra för mig som inte är gjord för klackskor), inte för höga, också är de stövlar som är förhoppningsvis varma o bra i vinter!

MEN frågan är om jag kommer använda dom. Hittade dom när jag var på stan med lillasyster min o hon sa att dom var fina, vad hon är för smakråd det vet jag inte men. Hanna tyckte också de var snygga! Så de är nog mina inom några dagar =D Dock tycker min mamma att jag har för mycket skor, och att jag ska isf köpa ett par dyra (bra kvalité) stövlar som inte går sönder på en gång. Mina skor har en tendens att gå sönder efter jag använt de högst en vecka :( otur.

(hittade ingen bild på hur de ser ut, men ni får nog se de på mig framöver)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0