maja min bitska lilla piraja

Wah vad jag är trött! Kanske var för att jag o andreas inte sov många timmar alls inatt, varför vet jag inte. Har inte varit så mycket lektioner idag, inte så slitsamma iallafall. Förutom matten sista lektionen, gjorde 1 tal, matte B är inte enkelt kan jag tala om för er. Det är plågsamt. Runt ett gick jag till maja o vi umgicks i ett par timmar. Det enda negativa med det besöket hos henne var att när vi satt o såg på tv fick hon ett panikutbrott (nästan) för att jag satt "för nära" henne. Jag ville ju bara mysa lite med henne men det gick ju inte. Maja min maja, min bitska lilla piraja ;) jag tror låten är gjort till henne. But i love her anyway!

Sitter hos andreas efter att ha slumrat till en stund, han har åkt iväg på träning o jag har lika tråkigt som vanligt när han inte är hemma. Ser min samhälle bok en meter ifrån mig men orkar inte ta handen dit o slå upp boken. Vi har prov imorgon o jag har inte läst igenom ett dugg. Som tur är så är det ett prov vi får ha med oss boken på, men vilket betyder att det är tusen gånger svårare frågor också.


Gosflickor! Jag vill ha sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0