mikael lustig

På fredag är det patronfest. Jag o andreas ska dit, brukar alltid vara roligt där. Hade hoppats att Lustig skulle kunna komma dit, men rosenborg ska möta valencia (DÅLIGT LAG?!!!:o) så han kunde inte komma. Pappa pratade nyss med Lustig från min msn.

Hej Micke! Tjuvlånar Emilys dator en stund för kontakt med dig. Vi har Patronfest på fredag och Patronernas styrelse har beslutat att tilldela "Årets hederspris" till FAMILJEN Lustig .

Motiveringen för dig är ju rätt självklar. Framträdande spelare i tre säsonger, stor lojalitet, gjorde tidigt klart att ingen annan svensk klubb var aktuell, stod i klacken i Ljungskile, landslagsman som Giffare och omtyckt både på och utanför planen. Dina föräldrar har varit uppskattade gäster på matcher och O`Learys! Ulla stod i klacken sista matchen mot ÖSK fast du sedan länge flyttat mm.


Vi vet att ni inte kan komma utan får priset vid senare tillfälle- Vore kul om ni kunde skicka en liten hälsning som vi kan läsa upp för supportrarna på fredag! Hälsningar Mats, Patronerna


Lustig svarade:


oj de värmer oerhört mycke!

har kanske inte tacka er fans så mycke som jag borde, men ni ska veta att ni har betytt mycket!

Ända från första året har man kännt erat stöd! största ögonblicket var såklart ljungskilje å få fira uppgången med er fans! Och den lustig flagga som har funnits på östra stå (även på norra stå i matchen mot dif med rosenborg) har värmt mycket


Kommer alltid ha ett stort gif hjärta å följa gif så gott de går, å hoppas att ni fortsätter stötta mig, trotts att mina färger är "fel" nu!


mamma å pappa har alltid kännt sig valkomna hos sundsvall/patronerna och älskar att kommer ner å kika på giffarna å känna stämningen med patronerna! Kommer säkert inte bli lika mycket som förr, men dom har ett stort gif hjärta dom med, och kommer följa giffarna! och vill passa på att tacka alla underbara människor dom har träffat och dess varma mottagande!


Lustig säger:

Familjen Lustig älskar GIF!

Vad gör du i rosenborg egentligen? Kom tillbaks för tusan :( Giffarna behöver dig. Sen är jag väl lite självisk o vill se han på planen också, han är bäst.


STJÄRNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0