nervööös

Igår blev det mys hemma hos Marielle med henne, hanna, olivia.s och olivia.l! Vi åt gotta o såg på idol, lite av en film såg vi också men sedan tog jag o hanna bussen hem före elva någongång. Vi var så trötta så det blev en kort kväll hos marielle :) Jag åkte hem till min pojk som kom o mötte mig, vi stod ute o pratade ett bra tag.. Precis ovanför vårat ställe, vårat speciella ställe, våran första speciella stund vi delade i början av januari någongång :) Igår kändes det som jag fick ur mig allt jag gått o varit ledsen för. jag behöver dig mer än allt annat


Idag har vi sett på innebandy. Nu har vi ätit karibisk fläskfilé o nyss tryckt i oss efterätt! Ikväll blire film o mys. Jag är sjukt nervös inför imorgon.. Giffarna spelar mot Malmö, kan bli sista matchen i allsvenskan. Jag o andreas ska se matchen på olearys. Jag uppdaterar imorgon, antingen är jag en lycklig tös eller tvärtom. Kom igen nuuu


Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig gumman=( Idag håller vi tummarna!

2008-11-09 @ 13:04:12
URL: http://gotthardsson.blogg.se/
Postat av: emily

och jag saknar dig hjärtat. tyvärr räckte inte våra tummar :(

2008-11-09 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0