onödig shopping

Åh tack gud för min sjukgymnast! Han masserade o kände på min nacke, knäckte till vissa delar o jag känner mig som en ny människa. Eller, det gör fortfarande ont men. Ska dit igen på måndag, can't wait!

Jag förstår inte hur andreas kan ha sånt tålamod med mig. Han satt i timmar o försökte förklara mattetal för mig o jag förstod inte ett skit, men han fortsatte o skulle inte ge sig förrän jag kunde det. Tyvärr kom hans papi o hämtade för ett tag sedan, så nu måste jag klara mig själv med matten. Jag hatar matte, speciellt det här kapitlet, geometri är omöjligt och det menar jag verkligen!

Det är farligt att lämna mig själv på stan. Jag shoppar, shoppar o shoppar utan att ens ha råd! Jag gjorde slut på minsta lilla öre jag ägde idag. Smart? Naa. Men jag behövde ju faktiskt grejerna 8-) Jag väntade iaf på stan medan andreas var på sin skola, vilket tog en timme ungefär o då hann jag shoppa dessa små grejer.


Stor kofta från indiska, ett linne o en tshirt (FYND) från Åhlens, inte alltför snygga men de duger. Mitt älskade skärp
jag tänkt köpa länge från hm, leggings, rouge o en mini-hårspray!
sen blev de lite fler grejer men orkar inte lägga upp de =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0