päls

Weeey! Glömde berätta, pratade med min mormor förut om päls! Jag har inte varit så mycket för de där med päls, det är ju fint på andra men på mig vet jag inte riktigt. Men på nyår tänkte jag slå till, ha en fin päls till min nya klänning. Frågade henne om hon hade någon gammal, hon sa då att hon har två riktiga pälsar =D riktigt dyra hade de varit också. Och jag ska få dom. Frågan är hur de ser ut, hur den sitter på mig osv. Men mormor är bra liten så det ska väl gå bra skulle jag tro. Ska tvinga med mig andreas som smakprov (inte det bästa smakprovet eftersom han säger allt är fint även om de inte är de), och åka o kolla på mina framtida pälsar imorgon! Vill inte köpa en för jag tror inte jag skulle använda den mer än på nyår, känns för uppklätt för min del.

Nu ska jag umgås med andreas o rasmus resten av kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0