shopping

Idag är det en månad tills jag fyller år. Tyvärr är det ju 17 jag fyller o inte 18. Varför ska 17 ens finnas för? En meningslös ålder tycker jag. Men födelsedag=förhoppningsvis presenter, tårta o massa annat mys. Två veckor efter är det jul, finns väl inge bättre än de! Jag vill sitta o lyssna på julmusik o tända ljus nu. Men snart så =D

Jag var på stan med Sanna idag. Tjejen som varit en av mina allra bästa i tio år. Vi har alltid hållit ihop, knappt bråkat (kommer bara ihåg att vi hade nåt bråk typ i trean för vi hade en annan "bästis" o det blev svartsjuka, haha), och hon har alltid varit som en syster för mig. Från att vi lekte med apor på lågstadiet till fester vi var på nian :') vi har fantastiskt roligt hela tiden o helt sjuka minnen =D Jag var alltså på stan med den pärlan idag. Hittade ett par stövlar för ett utmärkt pris så jag införskaffade mig de. De är mörkbruna vilket jag tyckte var bra eftersom jag har en svart jacka, vill inte vara för svart även fast jag helst hade köpt ett par svarta stövlar. Nu gäller de bara o hitta något som passar till mina bruna stövlar ^_^ guuuud vilka problem. Eller nåt.

Min pojk har varit på mönstring idag i Stockholm, typ en timme var han där sedan åkte han hem för han vill ju inte göra lumpen satt =) tur är väl de så jag slipper sova ensam hela veckorna när han är o leker militär. Nu kommer han snart med tåget, o åker till mig och vi ska bara mysa hela kvällen :)


blev mest kär i luddet inuti ;)

Kommentarer
Postat av: emma

men dom såg ju jätte snyagga ut ! .. ha dom imorn på skolan så jag får se dom i verkligheten :D <3

2008-11-11 @ 19:27:10
Postat av: sanna

du är en av mina bästa vänner min emily! då, nu och föralltid!

2008-11-13 @ 23:02:10
URL: http://gotthardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0