sjukgymnast

Ingen skola för min del idag.. Igår var jag endast på en lektion, sen stack jag hem till andreas o vi gjorde pannkakor o bakade massa gotta, sedan låg vi o slappade o såg på vänner hela dagen o kvällen. Det var sköööönt. Egentligen skulle jag behövt ligga med nyllet hela dagen i matteboken, men jag var ju sjuk så då går de ju inte 8-)

Snart ska jag till en sjukgymnast i stan, jag ska få massage o förhoppningsvis få veta nå övningar jag ska göra för att jag inte ska gå runt o ha ont i nacken dag ut o dag in. Äntligen säger bara jag! Var hos en naprapat för ett antal år sen, fick några övningar jag skulle göra men när jag kom hem hade jag redan glömt bort dom (a) Så nu åker papper o penna med, eller nåt =D nu ska jag äta något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0