slöjogg

Äntligen för första gången på länge får jag iallafall känna mig lite duktig. Jag har gymmat pyttelite idag o dessutom hade vi våran första träning så jag flåsade mig igenom 5 km. Bättre än ingenting, jag hade inte klarat en meter till ska jag tala om för er. Mer opeppad flicka får man leta efter, jag blev trött efter en pyttebit, jag var värdelös! Vart har min kondition tagit vägen på detta uppehåll? Helt försvunnit, jag lovar er.

Sett på Brommapojkarna-Ljungskile nyss, kvalet till allsvenskan giffarna skulle varit i om de inte klantat sig. Det blev 0-0 o hänger alltså på nästa match vilket lag som åker upp o vilket som åker ner till superettan. Jag hoppas Ljungskile åker ner, inte för att jag vill att giffarna ska möta det laget utan mest för skadeglädje. Hata laget, hata tränaren (wilson, giffarnas förra tränare). Min lillasyster hejar tydligen också på Bp efter att ha sett matchen i två minuter, hon sa "det är söta pojkar i det laget". Vilken liten hunter min lilla tös är!


Giffarna håller hon däremot inte på för att det är söta pojkar
i laget. Hon håller på de för att... Ne jag vet inte ens varför jag själv håller
på det skitlaget =| jaja nog om dom för i år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0