tips på 50-tal?

Tandläkarbesöket gick lysande! Inga hål, perfekt bett o fina tänder sa hon! =D nu behöver jag inte gå dit förrän jag är 19 år, yey! Sista lektionen gick jag till sjukgymnasten igen o fick massage, ska dit igen nu på onsdag. Det behöver jag verkligen, det går ju tusan aldrig över :(

Efter skolan gick jag, hanna o alex o skulle köpa chris brown biljetter. Då sa de att man var tvungen o beställa de på internet, så det ska göras ikväll. Det är iaf betalat o klart, skönt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt med ljus o nån film kanske. Eftersom jag inte hade nå hål har jag unnat mig en godispåse nu också =D

Den 13:e december är jag o andreas bjuden på party. Ewe rask o nina fyller 18, det ska vara 50-tals tema så jag o min karl måste komma på något att ha på oss. HJÄLP VAD KAN MAN HA PÅ SIG?? förslag vore jag tacksam för =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

nå prickit kanske? kjol eller nåt

2008-11-24 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0