TRÄNING?

Träning? Vad är det för något? Läste att vi tydligen hade det på torsdag. Jag har inte rört mina ben ens halvsnabbt på flera månader känns det som. Förutom när jag går i min vanliga takt på dagtid. Men jag har inte ens joggat på kanske 2 månader. Från o med ikväll ska jag börja vara lite nyttigare, så jag inte kommer som en degklump på torsdag på träningen. Ingen lär ju vara speciellt tränad, jag får tänka så. (Jag passar på att ha en nyttig vecka nu medan Hanna är ute på äventyr i Stockholm. Det är hon som drar med mig på alla gosaker) KOM HEM!

Nu ska jag äta hallon hade jag tänkt, det är gott! Och nyttigt ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg!

2008-11-10 @ 22:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0