De har valt att förlåta

http://www.aftonbladet.se/wendela/article3816090.ab <- Värt att läsa.

Idag klev jag o andreas upp tidigt, han skulle iväg o jobba med innebandyn o jag skulle på ikea med min mor. Åt frukost på ikea, mums =D Fick en underbar klänning av mamma i födelsedagspresent (har inte fått den än, ska få den när jag fyller år) Jag o min spillevink tog nyss en prommis till nån spelaffär här i skönsmon för han skulle tippa, han är så nöjd att han kan göra de nu när han fyllt 18 =D eftersom han inte är nån party människa o går på krogen så är väl tippa o skriva på papper de enda nya han kan göra nu när han är 18 :) Jag klagar inte, hi hi.

Idag när jag o mami var på ica, var det ett gäng där. De snodde massa grejer, jag o mamma kollade på de med irriterad blick, de går då närmare o närmare oss med världens hotblick. Mami ringde sedan till ica o berättade för hon känner han som är chef där, då sa de "tur att ni inte sa åt dom, de där är galna o kunde väntat vid er lägenhet med kniv o grejer" HJÄÄÄÄLP. Jag som var så nära =| *pust* dramatisk upplevelse. Som när jag var typ sju år så blev jag o mami instängd vid in o ut gången i bredsand på "vivo" som de hette då, det är ju som ett akvarium där kan man säga, för det var några som snott grejer. Då hoppade chefen in där o stängde in dom o han, PLUS oss. Och dom halv slogs o hon som snott grejer sa "JAG SKA TA KOOOKEN AV DIG" haha =D jag var chockskadad efter det kan jag lova.

Nu sitter andreas o gör körkortsteori, jag slappar vid datorn o snart ska vi ut på en prommis till tror jag. Sedan ska vi mysa med ljus o gotta, se nån bra film o bara slappa. Nästa helg blir de lite andra aktiviteter så det här blir en lugn helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0