sämst lärare

Imorse klev jag o karln min upp vid 7. Duschade, åt lite sen skolan. Haft 3 rätt korta lektioner idag, skönt! Startade med bild, sen hade vi engelska. Är det rimligt att ha 355 glosor till ett engelska prov? PLUS massa grammatik o annars skit. Helt sjukt, försökte få henne att ändra sig o sa att det är helt stört om vi ska ha så mycket, fel o sprida ut de lite? Då sa hon bara "Då vet jag det till nästa gång". Sedan frågade nån i klassen hur något lätt ord stavas, då tar kärringen fram en ORDBOK o letar upp det. Jag har nog aldrig varit så irriterad på en person. Bra att vi får lära henne hur man ska vara som lärare.

Den människan ska iaf inte få förstöra min dag. Ingen annan heller... Sitter hemma hos andreas nu o ska plugga lite, BLÄ. han är inte hemma, får väl se om han lyckas förgylla min kväll ^_^ Förresten så fick jag reda på att jag hade 17,5 på det dödligt svåra matteprovet sist, 18 var VG. Jörgen satte väl gränsen efter han sett mitt prov.. Ännu mer jippie.

Igår hade jag o andreas 10 månader förresten. Det blev ben and jerrys o mys på kvällen. Mitt hjärta Hanna fyllde också år, och nu har hon åkt till stockholm o jag saknar henne redan. Hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0