eclair

Jag ska börja ta mer bilder på dagarna! Så det blir en liten roligare blogg med även bild-uppdateringar ;)

Patronfesten i fredags var trevlig. Vi åt matbuffé, kollade på prisutdelningar o träffade spelare =) Sedan skjutsade andreas hem till njurunda. JAG såg på film medan andreas sov. Brukar vara jag som somnar när vi kollar på något men denna gång var det han, jag blev sur o vet nu hur han känner sig när jag jämt somnar. Flåt

Igår steg vi upp tidigt o slängde i oss frukost o åkte sedan hem till honom. Jag, sanna o jacqueline åt mysmiddag o pratade ett bra tag sedan kom andreas o hämtade oss. Han skjutsade oss senare till alnö där sannas klasskompisar var, det var ingen höjdare där tyckte vi så snabbt ringde jag min privata taxi igen som kom o hämtade mig. Hemma bjöd han på kinamat o god efterätt, sedan tände han ljus o vi såg på vänner som vanligt. Myspys :-)

Imorse vaknade jag av att han kom hem efter att ha skjutsat hans syster till match. På min begäran hade han åkt förbi eclair o köpt bakelser! Mums, vi har hållt oss hela dagen med att äta dom. Snart är det middag sen blir det alla möjliga gosaker. Andreas sitter o pluggar nu, jag känner att jag inte riktigt inte orkar göra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0