utmaning

UTMANAD av Hanna Westrin

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana någon i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Det värsta jag vet är att flyga o tandläkare, ändå gör jag båda två ofta.
2. Jag är envis som få, klarar inte av när folk säger emot mig
3. Jag drömmer om att min mamma (som hon nog ska) köpa en lägenhet i cypern
4. Jag tycker oftast inte om o träna. Gruvar mig inför varje träning som tusan. Älskar däremot o spela match :D
5. Jag sjunger hela tiden, men mest när jag är ensam. Tar vara på varenda ensam sekund o sjunger då;)
6. Jag hatar att bråka. Vem gör inte det tänker ni? Men det är de värsta som finns.. (mest pga jag är så envis o inte ger mig)
7. Jag har aldrig haft en tanke på att göra slut med andreas. Skulle inte klara mig utan honom

Jag utmanar!

Sanna gotthardsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0