vad gör gif?

Hemkommen från Gif matchen för nån timme sedan. Har varit så sur så inte kunnat skrivit. De förlorade mot Örebro, vilket betyder att nästa match måsteeee Gif vinna för att klara sig kvar i allsvenskan. MEN DET RÄCKER INTE, ljungskile måste förlora också, eller spela oavgjort så är vi ändå kvar på målskillnad. Varfööör hejar jag på gif? Det är ett sjukt lidande alltså.. haha!

I fredags var jag hemma hos andreas hela kvällen med släkt o vänner som firade honom. Det var trevligt! Vi såg på idol, och vad tusan håller Lars på med? Jag tycker inte det är ett dugg roligt, bara fjantigt. Varför ska han ens vara med om han gör narr av de? Såg på nån intervju nyss då han sa "jovisst vill jag vara med.. men jag vill inte vinna" Åk ut då karl! Jag älskade han i början men nu är han en geek. Igår var jag o andreas hemma hos min mamma som bjöd på kinamat, riktigt gott! Sedan åkte vi till mig o slumrade, såg först på Saw 5 som går på bio nu, har den på datorn fast inte den bästa kvalitén. Efter gif matchen idag åkte vi hem var o en för sig, det blir en natt utan min man ikväll. Kommer kännas tomt eftersom vi i stort sett bott ihop de senaste tre veckorna (eller rättare sagt 9 månaderna, he-he).

Imorgon är det skola= HANNA!!!! Resten vill jag inte tänka på, jag har prov att göra i veckan som jag missade när jag var i Kreta och vi har tydligen ett uppsats prov på tisdag. Jag tycker inte om att plugga :))


Dig tycker jag däremot
väldigt mycket om
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0